Logo Disku

Vezměte si Disk do práce

Mějte svoji práci v bezpečí, snadno dostupnou odkudkoli a vždy připravenou ke sdílení.
Měsíční tarif obsahuje neomezené úložiště.*

Kontaktujte nás

Práce bez omezení

 

Disk Google zahrnuje flexibilní možnosti úložiště pro firmy všech velikostí. Synchronizujte veškeré své pracovní soubory včetně souborů formátu Microsoft Office mezi počítačem, telefonem a tabletem tak, abyste měli přístup ke své práci, kdykoli ji budete potřebovat mít po ruce.

Drive – úložiště souborů a synchronizace zařízení

Disk Google zahrnuje desítky nepostradatelných bezpečnostních funkcí, které byly vytvořeny speciálně pro zabezpečení a správu dat. Vaše data patří vám a naše nástroje vám umožňují jejich kompletní správu. Tedy včetně toho, s kým a jak je sdílíte. Naše síť datových center nabízí zcela výjimečné zabezpečení a zaručuje 99,9%* míru spolehlivosti pro nepřetržitý přístup k vašim datům, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365,25 dne v roce. Přesně tak, nenecháme vás na holičkách ani na přestupný rok.

*Smlouva o úrovni poskytovaných služeb zaručuje 99,9% dostupnost a žádné plánované odstávky.

Obrázek zámku zabezpečení souborů na Disku Google

Ke své práci na Disku máte přístup ze svého počítače, tabletu nebo telefonu včetně oblíbených zařízení Android nebo iOS, a to navíc nezávisle na tom, jestli jste online či offline. S Diskem si můžete prohlížet více než 40 nejčastějších formátů souborů, mezi něž patří i videa, obrázky, dokumenty Microsoft® Office, tabulky a soubory PDF. Nepotřebujete tak speciální software, ani nemusíte platit nic navíc. Na webu i v zařízeních iOS a Android můžete upravovat soubory formátu Microsoft Word, Powerpoint® a Excel®.

Drive – soubory dostupné všude včetně mobilních zařízení

Sdílejte soubory až do velikosti 5 TB s kýmkoli chcete, i když druhá strana nemá účet Google. Nastavte a vyberte si způsob sdílení souborů – můžete udělit oprávnění pro zobrazení, vkládání komentářů nebo úpravy, abyste měli vždy vše pod kontrolou a vyvarovali se vytváření více verzí a slučování souborů.

Příklad sdílení a spolupráce na Disku Google

Bezpečnost a spolehlivost

 
Zabezpečené datové centrum Disku

Disk Google a naše datová centra splňují požadavky auditu podle SSAE 16 / ISAE 3402 Type II SOC 2 a mají certifikaci ISO 27001. Pro odvětví nebo oblasti, na které se vztahuje zvláštní legislativa, vyhovuje Disk Google standardům FISMA, FERPA a HIPAA a dodržuje principy ochrany soukromí stanovené organizací Safe Harbor.

Ovládací panel určený pro administrátory a oddělení IT, pomocí kterého mohou spravovat zařízení a uživatele Disku

Disk Google nabízí společnostem výkonné a snadné nástroje pro správu uživatelů, zabezpečení zařízení pomocí řešení pro správu mobilních zařízení, nastavení oprávnění pro sdílení a pokročilé možnosti auditu a přehledů, díky kterým získáte klíčové statistiky.

Obrázek zámku šifrování dat na Disku

Disk Google zahrnuje desítky nepostradatelných bezpečnostních funkcí, které byly vytvořeny speciálně pro zabezpečení a správu dat. Patří mezi ně mimo jiné šifrování přenosu dat ze zařízení do úložiště společnosti Google, mezi jednotlivými datovými centry společnosti Google a také šifrování dat v době, kdy jsou uložena ve vašem mobilním zařízení.

Příklad podpory pro Disk Google přes telefon, chat a e-mail

Součástí služby Disk Google je i nepřetržitá podpora po telefonu, chatu nebo přes e-mail. Jsme tu proto, abychom vám na vaší cestě za úspěchem pomáhali zajistit přístup k tomu, na čem pracujete.

Jednoduchost a propracovanost

 

Disk Google používají doma i v práci miliony lidí. Díky snadnému přepínání účtů mohou uživatelé plynule přecházet mezi pracovními a soukromými účty, aniž by se tím nějak narušilo zabezpečení pracovních souborů a informací.

Snadné přepínání mezi účty Disku Google

Důležité dokumenty již nemusíte hledat v hlubinách různých složek. Stačí začít vyhledávat a hned získáte to, co potřebujete, ať je to například obrázek, soubor PDF nebo ručně psané poznámky. Automatické funkce OCR a rozpoznávání obrázků vytěží z Vyhledávání Google maximum.

Ukázka vyhledávací funkce Disku Google

Díky Sejfu Google můžete vyhledávat veškerý obsah na Disku a exportovat ho do služby eDiscovery. Shromáždíte tak vše, co vaše právní oddělení potřebuje k zajištění souladu se zákony, a můžete předcházet ztrátám a rizikům souvisejícím s odchodem zaměstnanců.

Funkce Google pro vyhledávání informací v elektronických dokumentech

Vytvořen pro týmy

 
Příklad sdílení a spolupráce na Disku Google

Ukládejte pracovní soubory nebo složky na Disk, mějte k nim přístup z jakéhokoli zařízení a během několika sekund je sdílejte s kolegy, zákazníky i obchodními partnery. Soubory můžete dokonce sdílet i s lidmi, kteří Disk Google nepoužívají. Dejte sbohem přílohám a přestaňte plýtvat časem při porovnávání a slučování různých verzí dokumentů. Vyzkoušejte si, jak Disk dokáže vylepšit vaše pracovní postupy.

Příklad spolupráce na dokumentech v reálném čase pomocí Disku

Disk Google a Dokumenty Google umožňují spolupracovat na stejném dokumentu více lidem současně. Zároveň lze do jakéhokoli souboru vkládat komentáře, takže můžete věcně diskutovat a vyhnete se únavné a časově náročné konverzaci po e-mailu.

Příklad aktualizací aktivit na Disku Google

Udržujte si přehled o aktivitách vašeho týmu díky automatickým informacím o tom, kdo a kdy upravoval sdílené soubory. Jednoduchá správa dokumentů a verzí souborů vám umožňuje přejít na předchozí verze, aniž byste se museli bát, že ztratíte přehled o provedených změnách.

S Googlem toho uděláte víc

 
Ikony aplikací Disku Google

S Diskem Google získáte přístup ke službě G Suite, která zahrnuje například Formuláře, Weby, Kalendář, Dokumenty, Tabulky, Prezentace a služby HangoutsGoogle+. Představuje tak kompletní sadu online aplikací pro váš tým.

Příklad spolupráce s použitím videa a hovoru pomocí Disku

Obsah je cennější v okamžiku, kdy se o něm můžete společně bavit nebo ho někomu ukázat. Buďte ve spojení s kolegy, zákazníky i obchodními partnery přes video ve vysokém rozlišení, hlasové hovory nebo textové konverzace, kterých se může účastnit několik lidí najednou. Ušetříte peníze a čas, které by vás stálo cestování, a zároveň využijete výhod plynoucích z kontaktu tváří v tvář.

Obrázek s příklady aplikací pro Disk od třetích stran

Pro účty spravované v rámci domény jsou k dispozici stovky integrovaných aplikací, jako jsou například DocuSign pro e-podpisy, LucidCharts pro tvorbu modelů a Smartsheets pro projektový management. Spoustu věcí tak zvládnete udělat přímo na Disku.

Vyberte si tarif

Vyzkoušejte si službu na 14 dní zdarma.

Disk ve verzi Enterprise

Cloudová spolupráce na obsahu
nezávislá na službě G Suite.

Vyzkoušet zdarma
  • USD $8 za aktivního uživatele + USD $0.04 za GB*
  • Úložiště bez omezení
  • Na omezenou dobu jsou zahrnuty také Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google
  • Certifikát Privacy Shield
  • Závazky ohledně zpracování dat
  • Nepřetržitá telefonická a e-mailová podpora
  • Kontrolní mechanismy pro zabezpečení, ochranu soukromí a zajištění shody se zákony
  • Správa uživatelů v rámci celé společnosti
  • Centralizovaná administrátorská konzole
  • Audit a přehledy
  • Sejf pro vyhledávání informací v souborech na Disku
  • Ochrana před únikem informací pro Disk

G Suite

Sada kancelářských aplikací obsahující Disk, Gmail, Kalendář, Hangouts a další služby.

Vyzkoušet zdarma
  • USD $10-$25 za uživatele měsíčně
  • Úložiště bez omezení (pouze v případě méně než 5 uživatelů je omezení 1 TB na uživatele)
  • Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google
  • Certifikát Privacy Shield
  • Závazky ohledně zpracování dat
  • Nepřetržitá telefonická a e-mailová podpora
  • Kontrolní mechanismy pro zabezpečení, ochranu soukromí a zajištění shody se zákony
  • Správa uživatelů v rámci celé společnosti
  • Centralizovaná administrátorská konzole
  • Audit a přehledy
  • Sejf pro vyhledávání informací v souborech Disku, Gmailu a službě Hangouts Chat
  • Ochrana před únikem informací pro Disk a Gmail
  • Firemní e-mail prostřednictvím Gmailu
  • Sdílené kalendáře
  • Videokonference a telefonování
  • Zabezpečené posílání zpráv v týmu

* Zákazníkovi budou účtovány poplatky na základě: (a) počtu aktivních uživatelů zákazníka za měsíc a (b) objemu využitého úložiště (počítáno v celé zákazníkově doméně po gigabajtech) za měsíc. „Doba narůstání poplatku“ znamená období od prvního do posledního dne předchozího kalendářního měsíce. „Aktivním uživatelem“ se rozumí koncový uživatel, který (a) se během měsíce alespoň jednou do Disku Google přihlásí nebo (b) během doby narůstání poplatku alespoň jednou synchronizuje data na Disk Google nebo z něj. Výsledky měření toho, jak zákazník služby využívá, společností Google jsou konečné.

Službu využívají miliony firem, například: