Časté otázky při rozhodování, zda začít využívat službu G Suite

Již jste zákazníkem služby G Suite? Přejděte na naši stránku podpory.

Administrace

  • Je možné mobilní zařízení se službou G Suite spravovat?

    Ano, mobilní zařízení své organizace můžete spravovat bez nutnosti vlastního serveru pomocí administrátorské konzole Google. Správa mobilních zařízení (MDM) vám umožní na mobilních zařízeních ve vaší organizaci prosazovat zásady a provádět akce, jako je například vzdálené vymazání dat z mobilních zařízení uživatelů.

  • Mohu službu G Suite používat pro více domén?

    Pokud vaše organizace získá nový název domény nebo využívá více domén, můžete je všechny přiřadit ke svému účtu zcela zdarma. Uživatelé pak mohou mít různé identity v jednotlivých doménách, ale služby sdílet v rámci jedné organizace. Všechny domény můžete navíc spravovat z jedné administrátorské konzole. Doménu přidáte buď jako samostatnou doménu, nebo jako alias domény podle toho, jak ji hodláte používat.

  • Mohu administrátorská práva udělit i jiným uživatelům?

    Ano. Ať už je velikost vaší organizace jakákoli, doporučujeme rozdělit odpovědnost za správu uživatelů a služeb mezi několik důvěryhodných uživatelů. Administrátorská práva můžete uživateli udělit tak, že mu přidělíte jednu z dostupných administrátorských rolí. Přiřazením role uživateli udělíte přístup do administrátorské konzole. Uživatele můžete jmenovat superadministrátorem, který může v administrátorské konzoli provádět jakékoli úkony. Nebo mu můžete přidělit roli, která omezuje práva administrátora pouze na určité úkony. Takový administrátor pak může například pouze vytvářet skupiny, spravovat nastavení služeb nebo obnovovat uživatelská hesla.

  • Mohu uživatelům nastavit přístup pouze pro konkrétní funkce a služby?

    V počátečním nastavení je většina služeb zapnuta pro všechny uživatele. V administrátorské konzoli můžete služby, které svým uživatelům nechcete poskytnout, vypnout nebo si je přizpůsobit. Můžete zapnout stejné nastavení pro všechny, nebo u různých uživatelů uplatnit různé zásady. Službu Hangouts můžete například zapnout pouze pro tým podpory nebo nastavit, že veřejné Weby Google může sdílet výhradně marketingové oddělení.

Zpět na začátek

Máte-li další otázky, kontaktujte prodejní tým.

Pokud již jste zákazníkem G Suite, kontaktujte podporu.