Časté dotazy uživatelů služby G Suite

Máte nějakou otázku ohledně používání G Suite? Možná zde najdete odpověď.

Filtrovat podle kategorie

Časté obecné dotazy

Nejčastější obecné dotazy

Čím je služba G Suite tak výjimečná?

Služba G Suite vyniká v pěti hlavních oblastech, a právě proto ji výzkumná společnost Radicati označila za přední službu v oblasti firemní cloudové pošty.

Průkopník na poli cloudových služeb. Google je považován za důvěryhodnou značku a předního poskytovatele spolehlivé cloudové infrastruktury.

Stvořena pro cloud. Služba G Suite je ryze cloudovou záležitostí, takže IT oddělení nemusí ztrácet čas ani peníze údržbou serverů ani klientských aplikací.

Kompletní balíček. G Suite umožňuje ukládat a sdílet dokumenty na Disku Google, v reálném čase na nich spolupracovat díky Dokumentům Google, pořádat videohovory přes Hangouts a v Gmailu vytvářet profesionální e-maily. Máte tak k dispozici celou paletu služeb za jednu cenu.

Jednotnost a pohodlí. Uživatelé služby G Suite pracují stále ve stejném prostředí, které nijak nezávisí na používaném zařízení, operačním systému ani prohlížeči. Mnoho zaměstnanců už služby Google navíc využívá i doma

Podpora práce v režimu offline. Gmail, Kalendář i Dokumenty Google uživatelům umožňují prohlížet, upravovat a vytvářet obsah, aniž by museli být připojeni k internetu. Když se pak k internetu připojí, vše se automaticky synchronizuje.

Proč mám za G Suite platit, když Google nabízí podobné služby zdarma?

Společně s G Suite získáte i celou řadu dalších firemních služeb, které nejsou součástí bezplatné verze pro běžné uživatele. Patří mezi ně například profesionální e-mail ve vaší vlastní doméně, větší úložiště pro Gmail a Disk, nepřetržitá telefonická i e-mailová podpora, záruka 99,9% dostupnosti, spolupráce s aplikací Microsoft Outlook, vylepšené možnosti zabezpečení a úplná administrace všech uživatelských účtů.

Jak se stanovují ceny a jak probíhá fakturace?

Jakmile si službu G Suite zaregistrujete, automaticky se zahájí 14denní bezplatná zkušební doba až pro 10 uživatelů. Je velice důležité, abyste ještě před vypršením této zkušební doby vybrali platební tarif a nastavili fakturaci. Předejdete tak případnému přerušení služby. Služba G Suite stojí 4 € za uživatele za měsíc nebo 40 € za uživatele za rok pro firmy všech velikostí. G Suite s neomezeným úložným prostorem a službou Sejf pak můžete mít za 4 € za uživatele za měsíc navíc. Můžete si vybrat ze dvou variant fakturace. S flexibilním tarifem můžete uživatelské účty pružně přidávat nebo odebírat, kdykoli budete chtít. Platit budete pouze za služby, které v průběhu měsíce využijete. Poplatky vám budou účtovány měsíčně. S ročním tarifem se zavazujete službu G Suite využívat po dobu celého roku a získáte sníženou sazbu. Přidávat uživatelské účty můžete kdykoli. Poplatky vám budou fakturovány měsíčně jako poměrná část celoročního závazku.

Pokud chci pouze jeden z nástrojů, musím si koupit celou sadu?

Ano. Služba G Suite je navržena jako komplexní řešení s integrovanými nástroji, které jsou vzájemně provázány. Pokud například do Gmailu dostanete novou zprávu, můžete ji okamžitě převést na událost v Kalendáři. Když v Dokumentech, Tabulkách nebo Prezentacích vložíte komentář, vašim spolupracovníkům o tom přijde e-mailové upozornění. Jediným kliknutím můžete prostřednictvím videohovoru ve službě Hangouts uspořádat schůzku, a to přímo ze své e-mailové schránky nebo kalendáře. Používáním kompletního balíčku těchto nástrojů zvýšíte produktivitu svojí firmy a využijete jeho potenciál na maximum. Samozřejmě si však můžete pořídit celou sadu a používat pouze ty služby, které chcete.

Je služba G Suite kompatibilní s poštovním klientem, kterého momentálně používám?

Kromě toho, že k poště služby G Suite můžete přistupovat přes webové rozhraní Gmailu, můžete e-maily přijímat a posílat i ze svého oblíbeného poštovního klienta na počítači. V závislosti na daném klientovi můžete používat buď protokol IMAP, nebo protokol POP. Pokud na G Suite přecházíte z poštovního systému Microsoft Exchange nebo jiné služby Outlook, můžete využít nástroj G Suite Sync. Jedná se o plugin pro Outlook 2003, 2007, 2010 nebo 2013, se kterým můžete spravovat poštu, kalendář a kontakty služby G Suite a poznámky, úkoly a položky deníku z Outlooku na jednom místě.

Mohu svůj stávající software nahradit službami Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google?

Zjistili jsme, že mnoho našich zákazníků může sady kancelářských aplikací, které dosud používali, zcela vypustit a spolehnout se výhradně na Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google. Dokumenty, Tabulky a Prezentace jsou nástroje, které vám umožní vytvářet různé soubory. Jak názvy napovídají, jde o textové dokumenty, tabulky a prezentace. Můžete na nich pracovat s dalšími lidmi, a to dokonce v reálném čase, a online je ukládat na Disku Google. Tyto nástroje jsou součástí služby G Suite a fungují na všech zařízeních. Na rozdíl od tradičních aplikací určených pro počítače nemusíte instalovat žádný software. A co víc, jsou kompatibilní s jinými programy, jako je například Microsoft Office.

Mohu si přes službu G Suite pořídit doménu? Nebo hostovat svůj web?

Ano. Při registraci služby G Suite si můžete zakoupit novou doménu u některého z našich partnerů, kteří nabízejí hosting domén. Po zakoupení vám u vaší domény automaticky nastavíme Gmail a přenecháme úplnou kontrolu nad jejím nastavením.

Služba G Suite neslouží k hostování webů, spolupracujeme ale s partnery, kteří nabízejí hosting webů a jiné služby, které se snadno integrují se službou G Suite.

Zpět na začátek

Nejčastější obecné dotazy

Čím je služba G Suite tak výjimečná?

Služba G Suite vyniká v pěti hlavních oblastech, a právě proto ji výzkumná společnost Radicati označila za přední službu v oblasti firemní cloudové pošty.

Průkopník na poli cloudových služeb. Google je považován za důvěryhodnou značku a předního poskytovatele spolehlivé cloudové infrastruktury.

Stvořena pro cloud. Služba G Suite je ryze cloudovou záležitostí, takže IT oddělení nemusí ztrácet čas ani peníze údržbou serverů ani klientských aplikací.

Kompletní balíček. G Suite umožňuje ukládat a sdílet dokumenty na Disku Google, v reálném čase na nich spolupracovat díky Dokumentům Google, pořádat videohovory přes Hangouts a v Gmailu vytvářet profesionální e-maily. Máte tak k dispozici celou paletu služeb za jednu cenu.

Jednotnost a pohodlí. Uživatelé služby G Suite pracují stále ve stejném prostředí, které nijak nezávisí na používaném zařízení, operačním systému ani prohlížeči. Mnoho zaměstnanců už služby Google navíc využívá i doma

Podpora práce v režimu offline. Gmail, Kalendář i Dokumenty Google uživatelům umožňují prohlížet, upravovat a vytvářet obsah, aniž by museli být připojeni k internetu. Když se pak k internetu připojí, vše se automaticky synchronizuje.

Proč mám za G Suite platit, když Google nabízí podobné služby zdarma?

Společně s G Suite získáte i celou řadu dalších firemních služeb, které nejsou součástí bezplatné verze pro běžné uživatele. Patří mezi ně například profesionální e-mail ve vaší vlastní doméně, větší úložiště pro Gmail a Disk, nepřetržitá telefonická i e-mailová podpora, záruka 99,9% dostupnosti, spolupráce s aplikací Microsoft Outlook, vylepšené možnosti zabezpečení a úplná administrace všech uživatelských účtů.

Jak se stanovují ceny a jak probíhá fakturace?

Jakmile si službu G Suite zaregistrujete, automaticky se zahájí 14denní bezplatná zkušební doba až pro 10 uživatelů. Je velice důležité, abyste ještě před vypršením této zkušební doby vybrali platební tarif a nastavili fakturaci. Předejdete tak případnému přerušení služby. Služba G Suite stojí 4 € za uživatele za měsíc nebo 40 € za uživatele za rok pro firmy všech velikostí. G Suite s neomezeným úložným prostorem a službou Sejf pak můžete mít za 4 € za uživatele za měsíc navíc. Můžete si vybrat ze dvou variant fakturace. S flexibilním tarifem můžete uživatelské účty pružně přidávat nebo odebírat, kdykoli budete chtít. Platit budete pouze za služby, které v průběhu měsíce využijete. Poplatky vám budou účtovány měsíčně. S ročním tarifem se zavazujete službu G Suite využívat po dobu celého roku a získáte sníženou sazbu. Přidávat uživatelské účty můžete kdykoli. Poplatky vám budou fakturovány měsíčně jako poměrná část celoročního závazku.

Pokud chci pouze jeden z nástrojů, musím si koupit celou sadu?

Ano. Služba G Suite je navržena jako komplexní řešení s integrovanými nástroji, které jsou vzájemně provázány. Pokud například do Gmailu dostanete novou zprávu, můžete ji okamžitě převést na událost v Kalendáři. Když v Dokumentech, Tabulkách nebo Prezentacích vložíte komentář, vašim spolupracovníkům o tom přijde e-mailové upozornění. Jediným kliknutím můžete prostřednictvím videohovoru ve službě Hangouts uspořádat schůzku, a to přímo ze své e-mailové schránky nebo kalendáře. Používáním kompletního balíčku těchto nástrojů zvýšíte produktivitu svojí firmy a využijete jeho potenciál na maximum. Samozřejmě si však můžete pořídit celou sadu a používat pouze ty služby, které chcete.

Je služba G Suite kompatibilní s poštovním klientem, kterého momentálně používám?

Kromě toho, že k poště služby G Suite můžete přistupovat přes webové rozhraní Gmailu, můžete e-maily přijímat a posílat i ze svého oblíbeného poštovního klienta na počítači. V závislosti na daném klientovi můžete používat buď protokol IMAP, nebo protokol POP. Pokud na G Suite přecházíte z poštovního systému Microsoft Exchange nebo jiné služby Outlook, můžete využít nástroj G Suite Sync. Jedná se o plugin pro Outlook 2003, 2007, 2010 nebo 2013, se kterým můžete spravovat poštu, kalendář a kontakty služby G Suite a poznámky, úkoly a položky deníku z Outlooku na jednom místě.

Mohu svůj stávající software nahradit službami Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google?

Zjistili jsme, že mnoho našich zákazníků může sady kancelářských aplikací, které dosud používali, zcela vypustit a spolehnout se výhradně na Dokumenty, Tabulky a Prezentace Google. Dokumenty, Tabulky a Prezentace jsou nástroje, které vám umožní vytvářet různé soubory. Jak názvy napovídají, jde o textové dokumenty, tabulky a prezentace. Můžete na nich pracovat s dalšími lidmi, a to dokonce v reálném čase, a online je ukládat na Disku Google. Tyto nástroje jsou součástí služby G Suite a fungují na všech zařízeních. Na rozdíl od tradičních aplikací určených pro počítače nemusíte instalovat žádný software. A co víc, jsou kompatibilní s jinými programy, jako je například Microsoft Office.

Mohu si přes službu G Suite pořídit doménu? Nebo hostovat svůj web?

Ano. Při registraci služby G Suite si můžete zakoupit novou doménu u některého z našich partnerů, kteří nabízejí hosting domén. Po zakoupení vám u vaší domény automaticky nastavíme Gmail a přenecháme úplnou kontrolu nad jejím nastavením.

Služba G Suite neslouží k hostování webů, spolupracujeme ale s partnery, kteří nabízejí hosting webů a jiné služby, které se snadno integrují se službou G Suite.

Chcete vědět něco dalšího?

Kontaktujte prodejní tým