Časté otázky při rozhodování, zda začít využívat službu G Suite

Již jste zákazníkem služby G Suite? Přejděte na naši stránku podpory.

Ceník

  • Jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými verzemi G Suite?

    G Suite má čtyři verze: Basic, Business, Enterprise a Team. Verze Basic zahrnuje 30 GB úložného prostoru na uživatele, verze Business má úložiště a archivaci neomezené, verze Enterprise zahrnuje dodatečné pokročilé ovládací prvky a přizpůsobení a verze Team je navržena tak, aby fungovala společně se současným řešením e-mailu a kalendáře vaší firmy. Další informace najdete ve srovnání verzí G Suite.

  • Má služba G Suite bezplatnou zkušební verzi?

    Ano, G Suite si můžete vyzkoušet bez závazku po dobu 14 dnů. Registrace bezplatné zkušební verze zabere pár minut, a pak už můžete vytvořit účty až pro 10 členů vašeho týmu. Abyste zkušební období využili opravdu na maximum, doporučujeme vybrat minimálně tři důležité funkce, které budete chtít důkladně vyzkoušet. Může to být například spolupráce v Dokumentech, uspořádání schůzky prostřednictvím videohovorů ve službě Hangouts nebo procházení pošty v Gmailu na mobilním zařízení. Chcete-li předejít případnému přerušení služby, své fakturační údaje zadejte ještě před koncem zkušebního období.

  • Jak si mohu službu G Suite koupit?

    Službu G Suite si můžete zaregistrovat online nebo kontaktovat náš prodejní tým, který vám pomůže začít. Pokud si službu zaregistrujete online, automaticky se zahájí 14denní bezplatné zkušební období. Během něj můžete kdykoli zadat své fakturační údaje, abyste službu G Suite zakoupili. Poplatek vám bude účtován až po uplynutí zkušebního období. Zkušební verze je omezena na 10 uživatelů. Pokud ve zkušebním období přidáte více než 10 uživatelů, zkušební verze bude ukončena a zahájí se placené období.

  • Jak svou zkušební verzi mohu zrušit, pokud se rozhodnu službu G Suite nekupovat?

    Pokud během zkušebního období nezadáte fakturační údaje, váš účet bude po jeho uplynutí automaticky pozastaven a nebude vám účtován žádný poplatek. Návod na zrušení zkušebního účtu naleznete v tomto článku centra nápovědy.

  • Kolik stojí nastavení a migrace do služby G Suite?

    Podle našeho průvodce nastavením můžete nastavit G Suite a migrovat svá data bez jakýchkoli dalších poplatků. Náš tým podpory je vám k dispozici. Pokud si přejete, aby nastavení a migraci pro vaši společnost provedl někdo jiný, kontaktujte certifikovaného partnera společnosti Google. Další informace o této službě a poplatcích, které s ní souvisejí, se dozvíte od něj.

  • Kdy se nastavuje fakturace?

    Jakmile si službu G Suite zaregistrujete, zahájí se 14denní bezplatné zkušební období, které můžete využít až s 10 uživateli. Chcete-li G Suite používat i po uplynutí 14 dnů nebo přidat více než 10 uživatelů, musíte nastavit fakturaci svého předplatného. Fakturaci je důležité nastavit před koncem bezplatné zkušební doby, aby nedošlo k pozastavení služeb. Můžete ji nastavit kdykoli.

  • Jaké způsoby platby Google přijímá?

    Předplatné G Suite můžete platit mezinárodní platební kartou. Google přijímá platby kartami Visa, Mastercard a American Express. V určitých zemích můžete platit rovněž stržením z bankovního účtu (takzvaným inkasem).

  • Mohu za službu G Suite zaplatit předem za celý rok?

    Roční tarify jsou k dispozici pouze v některých zemích. Seznam těchto zemí naleznete na naší stránce s cenami.

  • Jak je v rámci ceníku definován uživatel?

    Za uživatele se považuje každá jednotlivá personalizovaná e-mailová adresa (jméno@vašespolečnost). Vytvářením e-mailových aliasů může uživatel získat více e-mailových adres. Skupinové e-mailové aliasy (například prodej@vašespolečnost) se do počtu uživatelů nezapočítávají. U každého uživatele můžete přidat až 30 e-mailových aliasů.

  • Pokud chci vytvořit e-mailové aliasy pro skupiny, budou se započítávat do počtu placených uživatelů? Kolik aliasů může každý uživatel spravovat?

    Ne. Jeden uživatel může vytvořením e-mailových aliasů získat více e-mailových adres. Každému uživateli můžete přidat až 30 e-mailových aliasů.

  • Je součástí služby G Suite také doména?

    Ne, doména v ceně G Suite započítána není. Při registraci zadáte doménu, kterou chcete používat pro svůj firemní e-mail. Pokud tuto doménu zatím nevlastníte, můžete si ji od společnosti Google koupit.

  • Přijímá Google platbu v různých měnách?

    Ano. Při prvním nastavení fakturace si zvolíte zemi, ve které podnikáte, a měnu, ve které chcete platit. Výběr země určuje platební metody, které můžete použít. Zemi a měnu zvolte uvážlivě, protože je později nebudete moci změnit.

Zpět na začátek

Máte-li další otázky, kontaktujte prodejní tým.

Pokud již jste zákazníkem G Suite, kontaktujte podporu.