Časté dotazy uživatelů služby G Suite

Máte nějakou otázku ohledně používání G Suite? Možná zde najdete odpověď.

Filtrovat podle kategorie

Nastavení

Nejčastější dotazy k nastavení

Mohu si službu G Suite vyzkoušet, než za ni začnu platit?

Ano, službu G Suite si můžete na 14 dní vyzkoušet zdarma, aniž by z toho pro vás vyplývaly jakékoli závazky. Registrace zabere pár minut, a pak už můžete vytvořit účty až pro 10 členů vašeho týmu. Abyste testovací období využili opravdu na maximum, doporučujeme vybrat tři důležité funkce, které si budete chtít důkladně vyzkoušet. Může to být například spolupráce na dokumentech, uspořádání schůzky prostřednictvím videohovoru ve službě Hangouts nebo procházení pošty v Gmailu na mobilním zařízení. Chcete-li předejít případnému přerušení služby, své fakturační údaje zadejte ještě před koncem zkušebního období.

Co se stane poté, co si zaregistruji zkušební verzi?

Po registraci můžete vytvořit až 10 účtů v plně funkční zkušební verzi služby G Suite. Budete moci posílat e-maily pomocí Gmailu, pořádat schůzky prostřednictvím služby Hangouts, společně v reálném čase pracovat na dokumentech a ukládat je na Disk. Službu G Suite můžete využívat odkudkoli. Průvodce nastavením vám ukáže, jak ověřit doménu, přidat uživatele a nastavit Gmail prostřednictvím změny záznamů MX u poskytovatele zajišťujícího hosting vaší domény. Se vším vám pomohou naše online nástroje a tým podpory.

Mohu se službou G Suite používat svoji vlastní doménu? Co když žádnou doménu nemám?

Chcete-li používat službu G Suite, potřebujete doménu, jako je např. vašespolečnost.com. Název domény je to, co se objevuje za „www.“ v adrese vašich webových stránek. Pokud již doménu máte, uveďte ji při registraci. (Požádáme vás o ověření jejího vlastnictví.) Pokud doménu nemáte nebo byste chtěli jinou, můžete si ji zakoupit při registraci služby G Suite u některého z našich partnerů, kteří nabízí hosting domén.

Jak dlouho trvá nastavení účtu?

Základní nastavení – ověření vlastnictví domény a nastavení Gmailu – zabere asi 15 minut. Doba potřebná k dalšímu nastavení závisí na velikosti vašeho týmu a na množství migrovaných dat (jako jsou e-maily a kontakty). Přidat více uživatelů nebo migrovat další data můžete kdykoli.

Mohu do služby G Suite přesunout své staré e-maily, události v kalendáři a kontakty?

Ano, svou poštu, kontakty a údaje z kalendáře si můžete přesunout do služby G Suite. Data lze migrovat hromadně pro celý tým, nebo můžete jeho členy nechat, aby si svá data přesunuli sami. Služba G Suite zahrnuje nástroje pro migraci dat ze systémů Microsoft® Exchange nebo Microsoft Office 365™, IBM® Notes® a dalších poštovních systémů.

Bude během přechodu docházet k výpadkům pošty?

Poštu budete odesílat i přijímat stejným způsobem jako doposud. Chcete-li používat Gmail se službou G Suite, musíte přesměrovat tok pošty vaší domény (záznamy MX) na poštovní servery Google. Je to podobné, jako když si na poště zaregistrujete novou adresu, aby vám na ni chodily dopisy. Jakmile se změna záznamů MX projeví (může to trvat až 72 hodin), budete moci e-maily odesílat nebo přijímat prostřednictvím vašeho účtu G Suite. Do té doby můžete používat svůj původní e-mailový systém.

Je lehké si na používání služby G Suite zvyknout?

Je možné, že mnozí vaši zaměstnanci už mají s některými nástroji Google zkušenosti, například s Gmailem nebo Diskem. Těm, kteří se se službami Google setkají poprvé, budou pravděpodobně připadat intuitivní a rychle se s nimi naučí pracovat. Podle mnoha zákazníků ale dlouhodobé zvýšení produktivity díky G Suite za to krátké období, než si na novou službu zvyknete, rozhodně stojí. Vašemu týmu navíc mohou pomoci návody, školení a tipy výukového centra G Suite.

Jak zavést službu G Suite ve větším týmu?

Během zkušebního období můžete službu G Suite vyzkoušet s menší skupinou uživatelů a poté ji začít používat s celým týmem. Nabízíme informační zdroje, které vám pomohou naplánovat implementaci služby a zajistit bezproblémový přechod. Na stránce nastavení a implementace naleznete například šablony pro komunikaci, průvodce migrací a implementací nebo podklady ke školení.

Může mi někdo s nastavením služby G Suite pomoci?

Ano, můžete využít služeb některého z partnerů G Suite. Tyto firmy, které mají bohaté zkušenosti v oboru informačních technologií, vám mohou pomoci se vším potřebným od zhodnocení přes přizpůsobení služby vašim potřebám a implementaci až po samotný přechod na G Suite. Zároveň vám mohou nabídnout školení, správu dat a další podporu. Pokud máte ohledně nastavení služby G Suite jakékoli otázky, můžete kontaktovat také podporu G Suite. Tým podpory je vám k dispozici nepřetržitě.

Informace o nastavení, šablony pro komunikaci a zdroje pro implementaci a řízení změn naleznete na stránce pro nastavení.

Jak nastavit Gmail?

Abyste mohli se službou G Suite používat Gmail, je nutné upravit záznamy MX vaší domény. Tyto záznamy jsou uloženy u poskytovatele zajišťujícího hosting vaší domény a přesměrují vaše e-maily na poštovní servery Google. Je to podobné, jako když si na poště zaregistrujete novou adresu, aby vám na ni chodily dopisy. Pokud už nějaký e-mail máte, pošta vám místo k vašemu předchozímu poskytovateli e-mailu začne chodit do Gmailu.

Můžete využít našeho podrobného průvodce nebo kontaktovat náš tým podpory Google, který je vám nepřetržitě k dispozici.

Zpět na začátek

Nejčastější dotazy k nastavení

Mohu si službu G Suite vyzkoušet, než za ni začnu platit?

Ano, službu G Suite si můžete na 14 dní vyzkoušet zdarma, aniž by z toho pro vás vyplývaly jakékoli závazky. Registrace zabere pár minut, a pak už můžete vytvořit účty až pro 10 členů vašeho týmu. Abyste testovací období využili opravdu na maximum, doporučujeme vybrat tři důležité funkce, které si budete chtít důkladně vyzkoušet. Může to být například spolupráce na dokumentech, uspořádání schůzky prostřednictvím videohovoru ve službě Hangouts nebo procházení pošty v Gmailu na mobilním zařízení. Chcete-li předejít případnému přerušení služby, své fakturační údaje zadejte ještě před koncem zkušebního období.

Co se stane poté, co si zaregistruji zkušební verzi?

Po registraci můžete vytvořit až 10 účtů v plně funkční zkušební verzi služby G Suite. Budete moci posílat e-maily pomocí Gmailu, pořádat schůzky prostřednictvím služby Hangouts, společně v reálném čase pracovat na dokumentech a ukládat je na Disk. Službu G Suite můžete využívat odkudkoli. Průvodce nastavením vám ukáže, jak ověřit doménu, přidat uživatele a nastavit Gmail prostřednictvím změny záznamů MX u poskytovatele zajišťujícího hosting vaší domény. Se vším vám pomohou naše online nástroje a tým podpory.

Mohu se službou G Suite používat svoji vlastní doménu? Co když žádnou doménu nemám?

Chcete-li používat službu G Suite, potřebujete doménu, jako je např. vašespolečnost.com. Název domény je to, co se objevuje za „www.“ v adrese vašich webových stránek. Pokud již doménu máte, uveďte ji při registraci. (Požádáme vás o ověření jejího vlastnictví.) Pokud doménu nemáte nebo byste chtěli jinou, můžete si ji zakoupit při registraci služby G Suite u některého z našich partnerů, kteří nabízí hosting domén.

Jak dlouho trvá nastavení účtu?

Základní nastavení – ověření vlastnictví domény a nastavení Gmailu – zabere asi 15 minut. Doba potřebná k dalšímu nastavení závisí na velikosti vašeho týmu a na množství migrovaných dat (jako jsou e-maily a kontakty). Přidat více uživatelů nebo migrovat další data můžete kdykoli.

Mohu do služby G Suite přesunout své staré e-maily, události v kalendáři a kontakty?

Ano, svou poštu, kontakty a údaje z kalendáře si můžete přesunout do služby G Suite. Data lze migrovat hromadně pro celý tým, nebo můžete jeho členy nechat, aby si svá data přesunuli sami. Služba G Suite zahrnuje nástroje pro migraci dat ze systémů Microsoft® Exchange nebo Microsoft Office 365™, IBM® Notes® a dalších poštovních systémů.

Bude během přechodu docházet k výpadkům pošty?

Poštu budete odesílat i přijímat stejným způsobem jako doposud. Chcete-li používat Gmail se službou G Suite, musíte přesměrovat tok pošty vaší domény (záznamy MX) na poštovní servery Google. Je to podobné, jako když si na poště zaregistrujete novou adresu, aby vám na ni chodily dopisy. Jakmile se změna záznamů MX projeví (může to trvat až 72 hodin), budete moci e-maily odesílat nebo přijímat prostřednictvím vašeho účtu G Suite. Do té doby můžete používat svůj původní e-mailový systém.

Je lehké si na používání služby G Suite zvyknout?

Je možné, že mnozí vaši zaměstnanci už mají s některými nástroji Google zkušenosti, například s Gmailem nebo Diskem. Těm, kteří se se službami Google setkají poprvé, budou pravděpodobně připadat intuitivní a rychle se s nimi naučí pracovat. Podle mnoha zákazníků ale dlouhodobé zvýšení produktivity díky G Suite za to krátké období, než si na novou službu zvyknete, rozhodně stojí. Vašemu týmu navíc mohou pomoci návody, školení a tipy výukového centra G Suite.

Jak zavést službu G Suite ve větším týmu?

Během zkušebního období můžete službu G Suite vyzkoušet s menší skupinou uživatelů a poté ji začít používat s celým týmem. Nabízíme informační zdroje, které vám pomohou naplánovat implementaci služby a zajistit bezproblémový přechod. Na stránce nastavení a implementace naleznete například šablony pro komunikaci, průvodce migrací a implementací nebo podklady ke školení.

Může mi někdo s nastavením služby G Suite pomoci?

Ano, můžete využít služeb některého z partnerů G Suite. Tyto firmy, které mají bohaté zkušenosti v oboru informačních technologií, vám mohou pomoci se vším potřebným od zhodnocení přes přizpůsobení služby vašim potřebám a implementaci až po samotný přechod na G Suite. Zároveň vám mohou nabídnout školení, správu dat a další podporu. Pokud máte ohledně nastavení služby G Suite jakékoli otázky, můžete kontaktovat také podporu G Suite. Tým podpory je vám k dispozici nepřetržitě.

Informace o nastavení, šablony pro komunikaci a zdroje pro implementaci a řízení změn naleznete na stránce pro nastavení.

Jak nastavit Gmail?

Abyste mohli se službou G Suite používat Gmail, je nutné upravit záznamy MX vaší domény. Tyto záznamy jsou uloženy u poskytovatele zajišťujícího hosting vaší domény a přesměrují vaše e-maily na poštovní servery Google. Je to podobné, jako když si na poště zaregistrujete novou adresu, aby vám na ni chodily dopisy. Pokud už nějaký e-mail máte, pošta vám místo k vašemu předchozímu poskytovateli e-mailu začne chodit do Gmailu.

Můžete využít našeho podrobného průvodce nebo kontaktovat náš tým podpory Google, který je vám nepřetržitě k dispozici.

Chcete vědět něco dalšího?

Kontaktujte prodejní tým